dinsdag 16 februari 2010

Blue Velvet









Blazer: Essentiel Antwerp - Skirt: Chine Collection - T-shirt: H&M - Necklace: from Greece



I own this blue velvet blazer for a few years now. Can't help it, but I'm still crazy about it. I wore it on my first date with my boyfriend! I'm sure he can't remember though :p, but I do! It will stay with me forever, this is going to be an amazing vintage piece some day, I tell you! It also reminds me of the David Lynch movie every time I wear it. Did you ever see the movie? You should watch it!!! Timeless.

Oh and thank you boubou from Boubou teatime for linking my blog as 'blog qui a de l'avenir' Merci beaucoup!

8 opmerkingen:

Tom zei

zoooooo skinny... kind, gij moet eten ;)

al beetje gerecupereerd ondertussen? Ik denk dat ik volgend week zo'n recuperatieweekje zal nodig hebben. Ik voel de energie gewoon wegvloeien waar ik zit. Volgende week audit, en iedereen weet mij weer te vinden. Soit, 't is natuurlijk omdat ze weten dat ik perfect werk aflever natuurlijk (gni gni).

Ik heb vandaag zelfs een uur of twee geschetst! Wie had dat gedacht dat ik ooit nog mijn-tien-jaar-in-de-kunstacademie-gerijpt-tekentalent zou moeten bovenhalen in mijn job! Vrijdag een heel erg goed evaluatie gesprek gehad en vandaag een 'Tom, kun jij nog tekenen ook?' van mijn baas... Die kan ik ook mooi in mijn zakken steken :)

En verder van de rest: mijn auto is ZO vuil dat ik mijzelf moet bedwingen om niks schunnigs/grappigs op het kofferdeksel te zetten (hmm, morgen eens een foto van maken en een wedstrijd op mijn blog organiseren)...

groet,
Tom

ps: da vestje is helemaal jij hé: tijdloos, smart en sharp, zacht en toch net dat tikkeltje anders zijn. Me likes!

AVY zei

Great blazer, cute girl.

Imelda zei

Hele mooie blazer, echt een geweldig kleurtje! Maar ik ben vooral fan van je rok, wow, die is echt SUPER!

Couture zei

Mooie blazer!

Judith
http://couture-and-beauty.blogspot.com/

Insomnia zei

Leuk rokje :)

pumps & luiers zei

leuk jasje - ik heb ook een blauw floere jasje dat ik al van 16jaar heb, en nog steeds draag!
x

Lies zei

Ik vind dat rokje wel iets hebben! :)

Anoniem zei

Hallo
Hier de baasjes van Juultje... Mijn man tikte gewoon in google Juultje zijn naam in vandaar dat we op je artikel terecht gekomen zijn. Het doet ons enorm deugd te horen dat jullie zo bezorgd en meegeleefd hebben met Juultje. en ja hoor hij wandelt hier nog steeds rond. Hij is wel minder fit als voordien maar doet super zijn best. Hij moet wel opletten dat hij zijn goed pootje niet verstuikt.We zijn heel erg onder de indruk geweest hoe jullie allemaal met juultje begaan zijn... Mocht je Dr Cornelis nog zien, laat haar eens weten dat Juultje het goed doet en dat hij geniet van elke dag en wij van hem ... Groetjes
Lieve, Stephane en Juultje uit De Panne