woensdag 12 mei 2010

Papillon

Dress: WE women, Necklace: H&M, Jewelry: vintage, ...
Tijdje geleden een verkleedstokje van Liesel toegeworpen gekregen...
Kmoest erbij lachen eigenlijk want eigenlijk heb ik nog niets anders gedaan op deze blog dan me 'verkleed'. 98% van de outfitfoto's geeft mijn werkelijke outfit weer die ik die dag droeg. 2% is verkleedpartijtje spelen, 1 van mijn lievelingsdingen om te doen, al van kindsaf aan. En kijk, ik ben nog steeds kindje gebleven he. Mijn eerste ingeving toen ik het verkleedstokje kreeg: YAY ik verkleed me als pocahontas ofnee een hippie of nee een vlinderprinses ofnee...Niet kunnen kiezen he, volledig ikke. Dan maar gewoon lukraak wat dingen rondmij samengeraapt en tis een combinatie van alles geworden vrees ik :p. Stokjes dienen natuurlijk om doorgegooid te worden. Eens denken wie er zich ook graag verkleedt? Aha

Ik werpe het stokje naar één van mijn favoriete blogsters

18 opmerkingen:

Stéphanie zei

ADORABLE !

amstervrouwtje zei

Echt leuke foto's!
Je ziet er gaaf uit :)

Couture zei

Hele mooie ketting!

Anoniem zei

super gorgeous photos
love the mix of colors, beautiful!
thanks for sharing as always
and i appreciate the sweet comments, means the world!

-cma
COSMICaroline.blogspot.com

Tom zei

Ik moest in eerste instantie aan een jaren '20 filmster denken :D

groet,
Tom

Fashiable | Nanne zei

Leuke foto's en mooie kleuren!

Imelda zei

Hoe leuk, verkleden is echt tof he!
Mooie jurk, toffe kleur!

Kat zei

It's somehow ethnnic!
Love the colours and the whole outfit!
You got it!
C:

Sweets and Hearts zei

oh wow! i love the colors so much! and the layered necklaces and headband were a perfect touch--really brings the whole outfit together.

<3

The fashion building / DIY zei

Haha, die is niet van mij! Dat ben ik ook niet op het plaatje. Het komt gewoon van de H&M herfst collectie.

E. zei

Het eerste wat ik dacht bij het zien van die bovenste foto was: you hippy! :)

Maxie zei

hahaha E. !
ik ben er zeker van dat ik in mijn vorig leven effectief een hippie was ze
wat zou ik graag in die tijd geleefd hebben aaah

The fashion building / DIY zei

Wat dom, ik las ik vind JE (ipv de) beige capeachtige sweater heel leuk. Vandaar.

Tom zei

Hippie zoals in: free love, bloemen in je haar en blowen dat het geen naam meer heeft?

Er is toch niks dat je tegenhoudt? Alle goeie muziek uit die tijd zet je gewoon op een mp3-speler, dus geen gezeul met platendraaiers en al :D

Zou da geen goe idee zijn, om eens met een paar een hippie-style-pick-nick te organiseren? :o

groovey :D

Maxie zei

ojaaah en in nakie rondlopen in de bosjes
en kampvuurtje maken
en op gitaar tokkelen
en in kleurrijk volkswagen busje rondtuffen

Tom zei

haha, doe gij maar :D

Teveel beesterie in de bosjes naar mijn goesting ;) Wie heeft een gitaar? En wie een VW-busje? :)

groet,
hippie T.

pumps & luiers zei

yesyesyes, één van mijn favoriete bezigheden: mag ik kiezen waar ik me zal in verkleden?

Maxie zei

ja ze ge moogt kiezen ;)