vrijdag 3 april 2009

hip hip tis vrijdag

Shirt: Essentiel
Tee: H&M
Belt: H&M
Jeans: Gstar
Flats: Clarks
Jewelry: Guess, pomellato
Blij dat het weekend is! én paasvakantie. Allez ja, blokvakantie liever. Maar toch blij. Deze week had ik kliniek anesthesie. En hoewel héél veel bijgeleerd was ik toch altijd beetje stressy als die beestjes in slaap moesten en we oefenden hoe we een katheter moesten zetten. Ikzelf heb het uiteindelijk niet mogen doen (we sprongen altijd met 20 op 1 hond :s) maar wel 2 x geïntubeerd (tube in luchtpijp gestoken) en spuiten gezet: was wel leuk. Volgende week heb ik Chirurgie. Goed dat het maar 2 uurkes zijn met dit schoon weertje! Na de kliniek heb ik nog een kort shopuitstapje in gent gedaan. Zo verleidelijk om kleurrijke zomerdingetjes te kopen. Iedereen liep ook zo vrolijk! Zelfs de tramchauffeur!! (:-o) Gisteren ook ons eerste terrasje gedaan. Jep jep, tmag van mij een broeierig hete zomer worden! en nu gaak stofzuigen want dat is hier weer een vuilnisbelt

1 opmerking:

pumps & luiers zei

cute outfit
Uwe nieuwe banner is super ;)