maandag 29 maart 2010

Hot 'nd Sweaty



Uit de Standaard:
De zomer van 2010 zou wel eens de warmste ooit kunnen worden. Dat beweert het Britse weerkundig bedrijfje Positive Weather Solutions. Het bedrijf in Wales mag dan maar vijf werknemers tellen, toch zijn de voorspellingen die ze er maken doorgaans correct. Correcter zelfs dan die van Met Office, de Britse weerkundige dienst. Positive Weather Solutions voorspelt dat de gemiddelde temperatuur in juni, juli en augustus het record uit 1976 zal breken. Toen steeg het kwik van eind juni tot begin juli gedurende 15 dagen naar 32 graden.'Een tropische zomer zat er al enkele jaren aan te komen, maar deze keer wordt het echt tijd om de barbecue boven te halen', aldus Jonathan Powell van Positive Weather Solutions.
Nuja ik geloof niet echt dat het de heetsTE zomer ooit zal worden, maar het zal wel érg hot worden denk ik.
Wat te doen als ge géén reis geboekt hebt (beter er te vroeg aan beginnen dan te laat ééj :)):
  • Een kelder vol bidons water inslaan
  • Een voorraad parasols inslaan
  • Al een zwembad reserveren in de buurt
  • Garderobe aanpassen -lees alles wat linnen, wit, tiny, mini, miniscuul, waterproof, licht, luchtig, antiplak, bikiniachtig is overhouden, de rest op de zolder dumpen-
  • Een kelder vol bidons zonnecrème inslaan
  • Zonnehoedjes shoppen
  • Een buitendouche installeren
  • Een strand aanleggen in de tuin
  • Een voorraad bbq's & attributen inslaan
  • Al een rivier reserveren in de buurt
  • In elke kamer en elke hoek van de tuin een ventilator installeren
  • Vijver ombouwen tot zwemvijver
  • In elke kamer en elke hoek van de tuin een drinkfontein installeren
  • Bidons Sangria, witte martini, roomer, icetea inslaan
  • Een aparte diepvriezer voorzien voor ijsblokjes
  • EEN TWEEDE ZIT VERMIJDEN :s
Ge ziet, best voorbereid zijn é voordat het overal stormloop is :p SUCCES
xxx

4 opmerkingen:

Clara Campelo zei

great post!
xxxx

Tom zei

jep, ik kom af deze zomer :o :)

Lies zei

Ik vrees dat 't inderdaad nodig zal zijn.. En ne ventilator misschien, alhoewel dat ik vind dat dat gene bal helpt als verkoeling :p

pumps & luiers zei

ik ben al helemaal voorbereid: laat die long hot days maar komen - ik kan niet wachten!