maandag 4 februari 2008

Alpha Dog: **


Gisteren deze gaan huren. En...teleurgesteld. Had de verhaallijn veel beter verwacht. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal: hier hadden ze echt veel meer kunnen mee doen, de film miste kracht en ging eigenlijk nergens heen. En met kracht bedoel ik niet een hoop constant geschreeuw en gevloek want dat was dan weer wel aanwezig & redelijk irritant na een tijdje. Enige pluspuntje waren de vertolkingen! En dan nog van deze met de minste ervaring als acteur: Justin Timberlake en Emile Hirsh in het bijzonder. Wel Wel, klasse (moet 'Into the wild' nog eens gaan zien btw). Wat Sharon Stone & Bruce Willis in deze film kwamen doen, is mij nog een raadsel. Om volk te trekken in de cinema natuurlijk, pff de regisseur had ze er beter uitgekieperd en zijn hoofdpersonages nog wat meer uitgediept. Conclusie: Zeer LUIDE film, inhoudelijk kon het mij weinig boeien noch raken.

Een gemiste kans!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

nog nooit van gehoord zelfs...

vandaag de nieuwe, lekkere CD van lekker Timmetje Van Haemel gekocht, en Little miss sunshine op DVD. Ben trouwens ook weer de nieuwe verzameling DVD's van De Morgen aan het sparen. Goeie films (tot nu toe: Perfume, Volver en Dancer in the dark, deze week volgt The Constant Gardener) en het past esthetisch natuurlijk ook mooi bij de vorige reeks.

Trouwens vandaag een prachtig full-HD plasma-tv gezien. Ik ga er mezelf één cadeau doen voor mijn verjaardag peisk, kwestie van wat in stijl te kunnen kijken :) (hoezo geen koopkracht? what's all that fuzz about? :) )

groet en kus,
Bicky

Maxie zei

OOooh kwil die cd ook!!!kvind da liedje van hem zo mooi.Wanneer ist u verjaardag??
ja doe u maar een plasma tv kadoo! ge verdient da , ik doe mezelf ook constant kadookes :p natuurlijk ni zo dure maja koop et maar. En gij die zoveel films kijkt, twordt eens tijd zeker :p
Allez dada

Maxie zei

OOooh kwil die cd ook!!!kvind da liedje van hem zo mooi.Wanneer ist u verjaardag??
ja doe u maar een plasma tv kadoo! ge verdient da , ik doe mezelf ook constant kadookes :p natuurlijk ni zo dure maja koop et maar. En gij die zoveel films kijkt, twordt eens tijd zeker :p
Allez dada

Anoniem zei

het grappige is dat ik bijna geen films kijk thuis. Ik kan het mentaal niet aan om ze alleen te bekijken :o Erg hé.

Enja, de CD van Tim kwam gisteren uit en ik moest en wou hem van direct. Until I find you vind ik ook zo prachtig. De rest van de CD is echt rustig. Ik heb hem nog maar 1 keer helemaal beluisterd en moet het nog wel een paar keer doen eer ik er een oordeel kan over vellen.

En ik ben een paasei dit jaar, want ik verjaar op Pasen (23 maart). Hoera! Trouwens, ik geef mezelf ook constant cadeautjes. Ieder morgen bvb als ik mezelf sta te feliciteren in de spiegel omwille van mijn adonis-lichaam. Rrrauw... :p (cynical mode - off)