zondag 27 juli 2008

Weekend Radio

La fille Gabriella Cilmi - Sweet about me La fille

Deze morgen gaan lopen (dankzij de invloed van sg) en dit liedje klinkt zo ongelooflijk zalig in de oren tijdens het lopen dat ik er zot vrolijk van loop! Nochtans is mijn conditie niet iets om vrolijk over te zijn :s AMAI sterk rampzalig verminderd.
Kga zometeen mijn tickets bestellen (als er nog zijn) voor de Lokerse feesten en dan sebiet een vriendin van mij eens bestoken met online aangevraagde katalogussen (including voze boekskes :p) die dan toegestuurd worden op haar naam. Dit als straf omdat ze mij en mn zoetie op de wachtlijst gezet heeft bij een rusthuis hier in de buurt. :o

5 opmerkingen:

shrink zei

je zou haar dankbaar moeten zijn, want die wachtlijsten zijn bijzonder lang en je weet toch maar nooit!

Maxie zei

dus gij zou zeker al op een wachtlijst moeten staan??

mihiih :p

Anoniem zei

volgende week trekt hij al in in een home Maxie!

Je ziet dat je een tijd niet geblogd hebt hé, je bent nie meer mee! :D

Overigens staan ook een 3-tal dagen Lokeren op mijn agenda :) Mss moet ik ook maar eens tickets gaan bestellen :s :)

groet,
Tom

Summer Ghost zei

ik had al gehoord van pesterijen, maar dat begint toch extreem te worden :p

Deze morgen ook gaan lopen, ben sinds een dikke maand herbegonnen na een "sollicitatie en EK" break. Afgelopen week slechts 30min gelopen en deze morgen 47 min, de 8km versie gelopen. Jawadde, ging nog redelijk goed, maar zweten. Was toch al redelijk warm rond 9u. Toen ik thuiskwam liep het zweet zo van mijn armen, voorhoofd etc.
Volhouden!

Summer Ghost zei

euhm, ben dus een dikke week terug bezig, na een dikke maand break, kleine fout in bovenstaande post.
Ik zou echt mijn postings meer moeten nalezen