zaterdag 27 september 2008

Bloggen met quertyklavier vanuit Rotterdam

dag peeties!!!
hier lafille vanuit rotterdam. Amai, we hebben niet anders dan geluk hier!! snel gevonden, prachthotel midden in centrum (hotel eden savoy) en PRACHTIG weertje...vandaag het ''rondje rotterdam'' gedaan waar we wel ff zoetjes mee waren. Idd shrink: het museumpark is zalig en cafe de unie mooi maar het leukst vind ik nog de kubushuisjes, het skatepark en oude haven. Ik ben echt aangenaam verrast van rotterdam, ik dacht dat er hier enkel mega-buildings gingen staan, ook wel, maar wat een charmant centrum. Aangezien we vandaag op speedtempo alles gedaan hebben (de hele stad is best te doen op een dag), doen we het morgen wat rustiger aan en neem ik mijn shopboekie erbij :p. yay. Ik ga jullie laten, nog wat tv kijken en mn eten laten rusten (lekker mexican food gegeten aan oude haven). mn voetjes zijn moe en mn handen stijf want ik heb weer de hele dag lopen fotograferen (zoeti kreeg et n beetje op de heupen ''moet je nu echt ALLES lopen fotograferen'', jaja hij was weer met zijn toeristje op schok): veel plaatjessmateriaal dus!!! (nu kan ik helaas niks uploaden hier) DOEIIIIIIII en slaapwel zzzzz
xxx, la fille & zoeti
mens een querty is zooo lastig typen, nu begrijp ik u ze sg!! ocharm

11 opmerkingen:

Linn zei

Leuk te lezen dat het jullie daar zo goed bevalt. Ik kijk al uit naar de foto's.

Zelf vind ik Rotterdam maar niets. Nu ja, ik ben er nog maar een keer geweest. Slechts voor één dag, het weer viel wat tegen en ik was wat ziekjes. Ik zal het nog eens moeten overdoen. ;-)

Anoniem zei

Moet ook eens rotterdam gaan doen. Maar voorlopig blijf ik er nog altijd bij dat Den Haag het mooiste is wat Nederland te bieden heeft qua stad, tot het tegendeel bewezen is :)

veel plezier nog!
Tom

ps:En een querty-klavier? Al gaven ze laptops gratis weg met zo'n onding, ze mogen hun brol houden :)

Nadia zei

Slaapwel Fille en haar zoetie!
Geniet er nog van daar en tot maandag :)
Maak nog maar veel fotokes morgen ;)

Anoniem zei

Ik weet één ding: als ik zou beginnen bloggen wanneer we op weekend zijn, dan zou ik rap nen blog tegen mijn oren krijgen denk ik! Verslaafde. :P

Summer Ghost zei

I'm with Cloink, moest ik bloggen op vakantie, ik kreeg nogal een pataat tegen mijn oren.Niet geheel onterecht misschien ;).
Maar amuse toi!

Bwah; eens je qwerty gewoon bent is dat echt wel super hoor. Zeker op een laptop. Hoe vaak ik op mijn werk nu geen q typ ipv een a op mijn keyboard :).

E zei

Kijk eens aan seg :-) Maxie en zoetie in Rotterdam! :-D Groetjes terug vanuit België! Voor zover jullie nu al niet braafjes terug zijn of course. En laat die foto's maar komeuh! :-)

Verder, segseg, wat is me dat? Bloggen mag overal! En anders pak je dat toch gewoon een beetje charmant aan à la: 'kijk, sjattie, das nu mijn gekke hobby zie. Doe je effe mee onozel?'. Worked perfect in Turkey :-D Welliswaar na enkele cocktails... hmmm...

Summer Ghost zei

Ohja, ge moet me toch eens uitleggen hoe ge erin slaagt om 2 keer qwerty verkeerd te schijven op een qwerty keyboard :p

Anoniem zei

oeh, Rotterdam! Leuk! Dan veronderstel ik ook dat je ongelooflijk hard geshopt hebt, want dat kan daar absoluut! :-)

pumps & luiers zei

Jij hebt het wel goed: t een tripje na het andere! Ga zo jaloers zijn op je shoppingexcursie, weet t nu al!

Maxie zei

jamaarja cloink! wij hadden internet in ons hotel hé (tis niet dat ik een internetcafé ga zoeken speciaal om te bloggen zo erg ist nog niet :p) en daarbij mijne zoeti was zelf asociaal zijne gazet aan het lezen, dus khad wel ff internettijd

Anoniem zei

Nieuw blogje?