vrijdag 5 september 2008

WINNER of goodiebag



ik kan het eigenlijk niet geloven dat het nr 1 en dan nog SG is!!!! :o :o *alle vrouwen roepen nu in koor BOEEE* hehe (je kon de zak idd mss al beter direct meepakken toen ge hier waart;)) maar fair is fair. Mannen mochten ook meedoen op voorwaarde dat ze het aan een vrouw gaven. U vriendinneke waar ge het zal aan geven (ge moet het uiteraard weggeven, laat u niet overhalen door u vrouwelijke kant hé) zal blij zijn! Proficiat.
PS: jullie mogen de roze zakkies van je blog halen hoor ;) bedankt trouwens om het logo te plaatsen!

10 opmerkingen:

E zei

@"#§è&ç$ù%µ£&!

Maar, eerlijk is eerlijk! En proficiat aan SG!!!

Summer Ghost zei

Ahahahahah, ik vroeg mij al af: wat is er zo belangrijk dat ik meteen haar blog moet gaan bekijken? Ik dacht dat je iets had geblogged over die kuifjes Neuhaus chocolades ofzo, ik was het al vergeten dat het trekking was :$.

Ik zal het aan Tijgertje bezorgen allemaal, die is dol op prijzen winnen :)

Tine zei

Verdorie :-)
Ik denk dat ik 11 had ... Da's 2 keer 1 :-)
Maar ik vond het een heel leuk initiatief! Je mag dat nog doen!

Maxie zei

ja ik zal dat zeker nog doen hoor ;) !!!

Summer Ghost zei

Hebt ge dat soms nog ergens zo in detail staan wat in de bag zit? Vind dat niet meer terug.
Kwestie van dat straks aan mijn tijger te tonen als ze hier is (gaan samen naar een huwelijk)

E zei

Een huwelijk :-)
Dat gaat snel daar ;-)

Maxie zei

ja kheb da net gewist, maar kzal u foto's doormailen ;)

Anoniem zei

met een tijger naar een huwelijk? Is dat wel verantwoord, vanuit veiligheidsstandpunt bekeken? En wat vindt Gaia daarvan?

In ieder geval: proficiat aan de winnaar :)

Imelda zei

Jammer dat ik niet gewonnen heb, er zaten nochtans enorm veel leuke spulletjes in!
Maar: proficiat aan de winnaar!

Anoniem zei

oooh dedju!! :-) maar alléé, proficiat aan summerghost, nu kan hij ineens zijn vriendin gelukkig maken!