dinsdag 4 november 2008

Van happy naar onhappy of hoe iemand je dag kan verkl*ten

Was ik gistermiddag net mijn heerlijk delicious broodje kip curry hawai (ik pak al maanden achtereen enkel maal kip curry hawai mm krijg er gn genoeg van) aan het opsnabbelen en aan het overlopen wat ik s'namiddags ging bijwerken, komt mijn pa binnen en begint mij daar uit te horen over hoe ver ik sta met leren en of ik het wel onder controle heb en dat ik niet genoeg ervoor doe en hoe het wel zit met mijn masterproef en blabla, net alsof hij tegen een kleuter bezig was die totaal geen besef heeft waarmee ze bezig is. Pff kijk hé, schoot ik daar nu toch in een colère. Twas den druppel. Al van zolang ik mij kan herinneren zijn mijn ouders op die manier tegen mij bezig. Van de vakantie voor mijn 2e zit (allemaal GIT-vakken dan nog) was mijn ma ook erg. :s Echt elken dag mij doorsteken toen he. Ok, gisteren zo woest worden mocht ik wel niet gedaan hebben maar ze weten het nu toch tenminste dat ze mij hiermee enorm beledigen en kwetsen. Allez, heb eens wat vertrouwen in mij hé zeg pfff. Sjans dat andere mensen dat wel nog hebben :): mijn vriendjen, jullie, mijn vrienden, ...! DANK UUUUU kusjes !!! ok, nu moet ik mij haasten voor school of kga geen plekkie meer hebben dada

11 opmerkingen:

hoow zei

O wat klinkt dit bekend. Je bent niet de enige met zo'n ouders hoor.

LOVE AESTHETICS zei

ahhhwww... ach ja, maak je er niet al te druk om! eetsmakelijk met je broodje hawaiii



l♥ve-aesthetics

Imelda zei

Zo jammer dat je ouders zo doen!
Ik heb je twee awards geschonken op mij blog, mss fleurt dat u een beetje op!

Dat broodje ziet er echt superlekker uit!

Anoniem zei

Morgen een ander broodje proberen ?
Guten Appetit!

Anoniem zei

Ouders... ze zijn overal hetzelfde precies. Hoe oud je ook wordt, of het nu over examens gaat of over onbenulligere dingen als potjes uitwassen (echt!), ze kunnen blijven zagen. En nee, je kan daar niets aan veranderen (helaas...)

Anoniem zei

mmmm kip curry..
En je verhaal klinkt zo bekend in de oren, amai.

DinoLouis# zei

Përshëndetje you all
geen idee wat het letterlijk betekent, maar volgens flickr moet het een soort albanese groet zijn...
het klonk wel leuk(:
ik gok op "goeiedag" ofzoiets...

Seeker zei

Oh Gosh... parents will always be parents despite you're younger than me... I've been there ;)

That sandwich looks really yummy... pity it has chicken, you know I'm vegetarian :)

xoxo

Summer Ghost zei

Ai, das wel dikke kak altijd. Precies alsof ge zelf niet beseft hoe belangrijk dat allemaal is.
Maar zodra ge 1 keer 5min op uw gemak zit, dan spant ge u al niet genoeg in.
Parents! Know all about it.

Succes alvast nog! xxx

Stephanie. zei

Hetzelfde hier hoor ;)

Linn zei

Mja, en toch doen ze het niet om je te pesten of te kloten hé, integendeel. Hoewel dat soms heel moeilijk te geloven is. Ik kan erover meespreken.