dinsdag 10 juni 2008

Rood, Roder, Roodst


Oh, wat hou ik van rood. Vlammend rood. Dieprood. Bordeaux rood. Oranjerood. Bloedrood. Transparant rood. Satijnrood. Coraille. Roestrood. Valentinorood. Rood is zo'n rijkelijke, bruisende, vurige kleur. Het schijnt zelfs dat rood je aggressief maakt. Mij maakt het eerder rustig. Hierboven heb ik voor u mijn rode favorietjes van het moment geselecteerd. En een tip: eens naar iets rood in de rekken grijpen ook al is de kleur niet voor de hand liggend maar rood moet u eens geprobeerd hebben. Met rood is het erop of eronder. Vooral als u donkerharig bent, zal rood u beeldig staan! And now back to work, dat ik geen rode cijfers op mijn rapportjen heb :s

Edit: nog een fotooke gevonden van ikkezelf die het rood aan het testen was in Siciliƫ (beste reis ever, ooh heimwee!)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

indeed, voor donkerharigen :D

rood is voor mij te mijden :D

groet,
Tom

shrink zei

zijn die spullen op de foto uit jouw kleerkast? chique spullen zeg? ik zie je al bij rendac binnenlopen op de rode hakjes door het rode bloed naar het rode vlees met de rode stemples uit de roodgevederde handtas. shit een rode vlek op het rode kleed.
grtz

Fielosophie zei

Hoera voor rood! Al is afgewassen rood af te raden. Very slompie...

Summer Ghost zei

I'm back online!

Veel succes met de exaampjes nog!

Maxie zei

@shrink: uit mijn kleerkast??? Nee ze! Die 3 spulletjes alleen al hebben ongeveer de waarde van een nieuwe auto! Zo gek ben ik nog nie. Ze zijn enkel maar een lust voor het oog vr me aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

shrink zei

how should I know hoe een diergeneeskundestudente anno 2008 er na de uren bijloopt :D