maandag 9 juni 2008

Still not halfway

Dag pummeltjes!
Ik ben er weer se. Ik ben er zeker van dat jullie mij zo erg gemist hebben dat jullie elke avond stilletjes wenend in slaap vielen moehaha. Allez 3de zit erop, vrijdag next pfff zo rap :s :s Ochja trouwens: bedankt voor degenen die me telkens steunen via sms! Dat doet goed!
Momenteel voel ik mij een beetje zo:
Een beetje gaga dus. EN DAMN YOU WEERGODEN, wat is da nu? Zo'n hitte! Kwam ik daar vanmiddag nietsvermoedend uit mijn huis met massa's kleren aan. Tja twas al te laat om nog te veranderen, khad al aanvaard dak zou stikken de komende uren ma kom. En dan in het auditorium zat ik nog VLAK naast iemand (vant laatste jaar) met een enorme krullenhaarbos die zich constant in mijn richting bevond. PFFFF. Maar kom, een doucheke doet deugd, het is al vergeten. Mijn weekend was maar muftig omdat ik weer met mijn (constant wederkerend) probleem zat: iets aan de motoriek van mijn blaas waardoor ik periodes van constante plasdrang heb allemaal veroorzaakt door 1 keer een blaasontsteking te krijgen vorig jaar. Bij stress en nog dingen duikt da dus altijd op. Naar de dokter van wacht gemoeten, pillekes, warm kussentje op buik,..en nu ist al over aant gaan. Kwas al bang dat ik om de minuut naar het toilet ging moeten op het examen. Beside that ging het leren redelijk vlotjes en was vaderdag tof. Papa heeft van elk een fles wijn gekregen hihi. En van mn zus cd's die ze opgenomen had. En ikke heb van haar de cd van Timbaland gekregen woeh. Khad nog nie alle liedjes en das echt schande voor zo een fan gelijk ik :p. Oh daarnet in mijn schuif vn mijn bureau gekeken en ontdekt dat ik nog steeds een bon voor de Body Shop zitten heb. Daarmee ga ik mezelf na de examens eens goed verwennen en de Body Butter Coconut (of andere geur) gaan kopen. MMMMM lekker smudgy. Khou zo van die grote potten, ideaal om in te daaisteren :) (=dialectisch woord van langs onze kanten, spreek uit zoals ik het schrijf, betekent smossen en kvind het een heerlijk woord) Alright, nu ga ik al eens een kijkje nemen in mijn volgende cursus *slik*. Want vanaf nu...wordt het geen lachertje.

Geen opmerkingen: