dinsdag 24 februari 2009

Half Half

De Wilson, iedereen kent hem hier in Deinze, ook ik! Zijn dagen rondtuffend op een oud brommerke met sjofele kleren aan en een legerhelm met daarop een grote eend. Of een zwaailicht. Of een pluim. Is zowat tot lokale "dorpsgek" gebombardeerd. Ik vond hem eerder een creatieve koddie en werd er altijd vrolijk van als ik hem zag. Maar nu is hij bekend aan het geraken ook buiten Deinze jaja! Dankzij zijn nieuwe kledingstrend Demi-Demi (zie foto boven), waar hij een patent op nam. En dankzij Man bijt Hond natuurlijk. En als fashionlover, kon ik niet anders dan deze nieuwe modelijn uit eigen stad promoten: Go Wilson go! :)
Zijn website (en checkt vooral het hilarisch filmke):

4 opmerkingen:

Seeker zei

Interesting and curious :)

xoxo

Linn zei

Ooh, ik wist niet dat die Wilson heet. Ik heb hem eigenlijk ook pas echt dit jaar leren kennen. Hij komt namelijk af en toe blikjes bier kopen bij ons in de winkel. Gegarandeerd dolle pret als hij langskomt.

Weet je dat hij regelmatig in een bloemenwinkel in Deinze demi-demi bloemen komt halen? De bloemist zet vakkundig twee verschillende kleuren van bloemen in eenzelfde pot en de Wilson komt die dan halen. Dat wist mijn vader vorige week te vertellen toen hij van de bloemenwinkel terugkwam. Die bloem zag er zo goed uit dat hij zelfs dacht dat ze demi-demi gekweekt was. :-D

Maxie zei

hihi,de max dat ge hem ook kent! LOL van die bloemen! Bij de wilson thuis zijn zelfs de muren demi-demi geverfd.

in welk winkeltje werkt gij dan?? wacht kzalt u eens vragen via mail

Trits zei

Als de lokroep der roem groot is... ;-)