donderdag 26 februari 2009

Mooiste Reis


There are some moments when you feel extremely happy

Bij mij komen die momenten meestal op reis :). En ik zal het missen deze vakantie eens geen reis te maken :(. Maar wie weet komt er nog een weekendje uit de bus. Mijn mooiste reis tot nu toe (ik ben nog niet echt ver geweest eigenlijk) was Sicilië. De grap was dat we ons vliegtuig gemist hadden en toch nog achtergevlogen zijn. We waren dan wel 2 dagen verloren maar twas meer dan de moeite waard! ZALIG eiland. me wants to go back some time

Vertel me eens beste bloggers, wat was JOUW mooiste reis?

6 opmerkingen:

Louise Stubbe zei

dankje :D ben er heel erg blij mee! Vind de collectie wel leuk, ik werk daar enkele dagen per week en is echt een leuke winkel!

De kleedjes zijn idd duur, en zal wss nog steeds een mooi kleedje zijn ;) veel plezier er nog mee!

Sabine zei

Mijn mooiste reis is denk ik de reis naar Auswitz. Natuurlijk was Auswitz akelig maar de reis ernaar toe was supertof. We gingen met 8 vrienden in een busje. Met 2 gitaars en 8 valse stemmen zingen tot je er bij neervalt. Nieuwe mensen ontmoeten in Dresden, Berlijn en Krakow. En vooral het fijne idee dat je elke dag dingen mee had gemaakt die je die morgen helemaal niet bedacht had mee te maken.
En deze meivakantie ga ik naar Santiago de Compostela lopen in Spanje wat waarschijnlijk ook een hele fijne vakantie wordt ;)

x Sabine

K. zei

I love your pics. They really look like summer!

Linn zei

Wow, wat een prachtige foto's bij deze post.

Mijn mooiste reis was een reis naar Griekenland. Het was een groepsreis voor jongeren en ik had mij ingeschreven zonder dat ik iemand anders kende. Op de luchthaven bleken er twee meisjes mee te gaan die ik kende van een reis van een aantal jaar daarvoor. Van het begin tot het einde van de vakantie hadden we dolle pret. De reis zelf was natuurlijk ook de moeite: een week rondrit door Griekenland en een week luieren in een leuke club met zwembad en leuk mini-eilandje in de zee . Daarvoor was ik al vaak op vakantie geweest zonder mijn ouders maar ik telde altijd van de eerste dag af naar de dag dat ik terug naar huis kon. In Griekenland deed ik dat niet. Integendeel, ik heb geweend op de dag dat we naar huis gingen omdat ik nog niet wou dat het gedaan was. Hehe. :-)

Trits zei

Bij mij zonder enige twijfel backpackrondreis Egypte. Pràchtig! Maar hoho, dit jaar komt er backpack Thailand aan, dus ben benieuwd :-)

Maxie zei

wow de max tritzie :)