vrijdag 13 februari 2009

Into winter whites

Hi snuffies,
Mijn eerste week school 2de semester zit erop :-). Zalig om nu echt in de kleine huisdieren optie te zitten en enkel lessen te krijgen die je 100 % interesseren. Ik ben blij dat ik vooral die runderen en varkens kwijt ben. Deze week kregen we les over reptielen hmmm en ik zat me echt wel constant de bedenking te maken van wat als ik zo'n kizzig beest (waterschildpadjes, hagedisjes enzo no problemo é) in mn praktijk krijg. Dan ben ik waarschijnlijk riebedebie ze. O en de foto"s die hij toonde en de verhalen die hij vertelde, hielpen ook al hélemaal nie: foto's van mensenhanden met bijtwonden en tips over gif/wurgslangen/pythons/... en dees vies beest die zijn nek tot tegen zijn achterste kan draaien om te bijten en je maar op 1 enkele manier kan vasthouden. Brr lap é kheb mij weer een schrik gepakt :p.
Bon...maar ik amuseer mij wel weer :) JUIJ morgen valentijn en mn liefie is de hele dag bij mij. En dan zondag pff ..de resultaten. Ik laat jullie dan nog iets weten hoor. Nu ff iets eten voor ik flauw val DADA xxx

6 opmerkingen:

ils zei

Schoooooon, da wit!

En ik die dacht dat dierenartsen onverschrokken waren! Jullie hebben van nare beesten dus gewoon oooook schrik. Ik leer elke dag wat bij :-)
groet, ils

Maxie zei

maar ja gij!! Ik denk dat ik zelfs eerst wat acteerlessen of een cursus zelfvertrouwen/assertiviteit ga mogen volgen voor ik praktijk begin want als ze met zo'n spinnen, dikke lange slangen of kwallerige zeemonsters afkomen aaaaaaaaarg :D

en ik ben niet alleen ze: iedereen in mn jaar zat maar wat verschrikt te kijken.

ma bon, niet nadenken, gewoon doen zeker.

Seeker zei

Hi beauty :)

I love winter whites!!!!

About the translator you can go to this url http://www.google.com/ig/directory?synd=open&url=http://www.google.com/ig/modules/translatemypage.xml

And get the code (you must change the settings for your Site Language), when you get the code you copy and past into a HTML gadget in the side bar of your blog. And than you have a translator :)
If you're thinking about it try and if you need something "call me".

Have a great weekend and happy V day

xoxo

Seeker zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Summer Ghost zei

Om eerlijk te zeggen: laat het winterpotske vallen, bomma-alert!!!!

Gisteren een ganse namiddag gaan shoppen met de madam, buit: 1 Mexx jeans. Mijn madam daarentegen die heeft 7 stuks gekocht ofzo twv 300 euro.

Laat weten hoe het zit met de puntjes!

Linn zei

Interessante post. Ik moet ook niet van al die vreemde beesten weten, maar ja, ik word dan ook geen dierenarts. ;-)

Je staat trouwens goed met wit!