vrijdag 6 februari 2009

Takje

Net een takje van T. toegeworpen gekregen. Ik moest de 4de foto uit mijn 4de map van 'mijn afbeeldingen' posten. Zo gezegd, zo gedaan: en kijk eens hier!!! Marcelleke onzen enigsten os (die is echt ZO KOLLOSAAL, ik durf ni in da kot ze) van de kliniek stond op mn 4de plaatsje. Hehe, Dorie en ik wilden persé een foto van ons met die os maar zo door die tralies vonden we niet wijs en zo in dat kot gaan durfden we niet (jaja broekskijters zijnde), dermee kwam dorie op het lumineuze idee om enkel zijn klein deurke open te doen zodat hij er met zn hoofd uit kon. Maar man man: na de fotosessie moesten we dat dan ook dichtdoen, MISERIE! Diene werkte zo hard tegen met zijne kop! En wij maar duwen met 2 met onze volle macht (hum) , we gingen er bijna iemand bij moeten roepen *schaamschaam*. Tot het Dorie beu was en ze hem een stamp op zijn neus gaf. Twas rap gedaan dan haha. (eigenlijk ziet hij er op de foto nog redelijk uit van grootte, ma die is echt grOOt ze!)Ik geef mijn takkie door aan: Mistsluier, Shrink, Imelda en Feline.
Eens benieuwd naar jullie 4de foto uit de 4de map!!

2 opmerkingen:

Stephanie zei

Ik zou er ook schrik van gekregen hebben ze! Ma 't ziet er mij wel ne schattigen uit ! Haha. x

Vintage Lollipops zei

Seriously, look how adorable you are!!! xxx