donderdag 5 februari 2009

Snappies post-examen weekend


  1. my room has never been so clean
  2. jeanneke my dollie in the back
  3. me cuddlin a baby-elephant
  4. opgezette giraf en ikke
  5. de grootste wandelende tak ever: 30 cm!! nogal wat anders dan de skeeties (3 cm) die ik ooit had :o
  6. weet niet meer hoe dit beest heet,maar twas een mooi
  7. idem
  8. neushoornkever + larve: de mannetjes vechten met hun 'hoorns' om het mooiste vrouwtje
  9. what I wanted to steal to hang in my room

5 opmerkingen:

Nadia zei

Wauw ja...je kamer is nog nooit zo netjes geweest...ziet er heel rustgevend uit nu.
Je hebt dat goed gedaan!

ils zei

Op de rommelmarkt aan de voetgangerstunnel in Antwerpen zag ik vorige week iemand met een hele verzameling opgezette vlinders te koop.. op prijzen heb ik niet gelet, maar als je ze wil checken, loop ik met je mee :-) Blij voor je dat je examens achter de rug zijn, meisje. ik herinner me de opluchting als was het gisteren! liefs, ils

Trits zei

Zo proper! Dat zie ik graag se :-) Om u te belonen: een toverstokje! Alsjeblieft!

ils zei

haya Maxie,

om op je verdere vraag te antwoorden:
rommelmarkt in A'pen, elke zondag bij mijn weten. geen idee of die vlindermeneer er wekelijks staat, kaders kan ik me ook niet exact herinneren, en de staat van de vleugeltjes heb ik helaas niet gecheckt :-) Ik dacht alleen, jammer dat die beestjes doodgemaakt zijn, to be honest :-) mocht ik er deze zondag passeren, dan maak ik een foto voor je :-)
liefs, ils

Seeker zei

Lovely room, seems so comfortable.

And those other pictures are so interesting.

Have a great weekend, dear

xoxo