dinsdag 3 februari 2009

Updatin la fille sur le web

Bonjour mes amis,
Short update for my english readers: yes everything is ok with me, i don't know the results of my exams yet, but the most important thing for me now is that it's over and that I have finally some rest again after 2 months of hard labour. Such a good feeling to reset your head, to think about nothing and to just relax and have a good time with your family. What would I do without them, I love them to death. And I guess that when I'm graduated, when I have a decent job and earn some money I'll overload them with gifts and love and..everything they could possibly desire! To do something in return, you know. Anyway, thank you for still checkin my blog!!
ok, now in Dutch again:
Amaaai voorbije dagen waren heerlijk. Ik was 3 ganse(!) dagen bij mijn vriend, omdat ik daar het liefst ben vlak na de examens :). Omdat hij voor me zorgt en me langzaam weer laat ontwaken...want zoals altijd had ik weer de hersenactiviteit van een leeggezogen kartonnen doos. Die dringend terug wakker geschud moest worden. Door normale dingen te doen. De vrijdagnamiddag vlak na mijn examen was ik al met mijne mama nr gent naar de laatste soldentjens geweest. Leuke spullen gevonden (er waren nog veel én supermooie stukken over :o) en tussendoor onze cappucino in de moccabon niet gemist. Zaterdag mn kamer uitgemest en er een sprookjeskamer van gemaakt. Mijn bed is nu opgemaakt zoals in de boekjes met LauraAshley hoofdkussens uit de uitverkoop van vrijdag. Aah niks is zo heerlijk als frisgewassen witte zachte lakens. En ik heb er een nieuwe vriendin bij op mijn kamer: jeanneke de kleedpop (foto's komen nog als ik ze weer kan uploaden). Kzal ze binnenkort eens opsmukken want nu is ze nog naakt enal. Maar bon, dan savonds bij mijn zoeti, die wat minder goed nieuws had (waar hij me in de examens niet mee wou lastig vallen) en waarover ik nu ook niet ga uitweiden maar tkomt erop neer dat er een lastige periode voor ons aankomt waar we door zullen moeten. Maar tkomt in orde, ik heb er een goed oog op. Zondag zijn we naar Tervuren gereden en het museum daar bezocht en een beetje in het park errond gewandeld. Het museum is een echte aanrader voor iedereen die maar een beetje in beestjes,natuur en biologie geinteresseerd is!!! Moest mij weer inhouden om geen reptielen op formol mee te grebbelen hhih zou mooi bij mn collectie gestaan hebben. Ook het restaurantje erbij is jammiejam, niet onbelangrijk :p. De link ervan staat onderaan. Ik zal ook nog eens foto's posten maare mijn laptop is ergens in de examens gecrasht :s. F heeft hem gelukkig nog in gang gekregen maar nu moet alles terug geinstalleerd worden, ben ik al mijn programma's kwijt (gelukkig mn documenten/foto's niet!) en kan ik mn foto's precies niemer opladen. Ik zal dringend een backup moeten maken, voort geval dat nog eens gebeurt. Ma bon, ik ben al content dat hij terug werkt.
Maar waar was ik alweer over bezig? oja. Dus zondag museumdag en dan 's avonds naar Dirty Mind gaan kijken in de Sphinx. Ik en F geven de film 7,5/10: leuke beelden, origineel scenario ,een zalige Wim Helsen, maar nu toch ook nie supergoed, voor mij ontbreekt er iets al weet ik niet goed wat.
Maandag tot de middag geslapen (was dat lang geleden zeg), nog geluierd tot de late namiddag en dan toch nog in mn kleren gesprongen om eten te gaan halen :p een totaal onproductieve dag dus. En dan vandaag naar huis en dan stillekesaan eens aan mijn masterproef verder doen wheiii :'(. En dan zien we wel nog wat de tijd ons brengt :)
Tot blogs!!!
(ik kom dan snel eens langs bij jullie)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hey hey,

een lekker lazy-ass weekend! Altijd geestig. En noodzakelijk na zoveel weken hard labeur.

En Jeanneke? :p Khad eerlijk gezegd wel een hippere naam verwacht, jou kennende. Stella, Geneviève of Francine ofzo :p Floor nie, want die is al bezet. Die naam heb ik al opgeëist.

Geniet maar een beetje van de rust nu :) Nog tijd genoeg om er weer in te vliegen. Het jaar is nog jong ;)

groet,
Tom

Seeker zei

Great that you're ok and of from exams :)

Take care dear anad enjoy your rest.

xxo

Maxie zei

kvond een bommaakes naam het enige passende voor mijn pop :p dus tis jeanneke , ma francine is ook wel cool :p

Anoniem zei

Geneviève loopt nu anders ook niet bepaald over van jeugdige connotaties en frisjonggroene charmes hé ;)

Enja, Francine is hip :D

groet,
Tom