zaterdag 15 maart 2008

Messy

Hello friendjes
Tijd voor nog een postje van mijnentwege! yay :)
Hoe was mijn week? Goed vol, zoals altijd.
En leuk, behalve gisterenavond dan.
Beseft dat ik mijn tijd een beetje efficienter zal moeten verdelen, mijn prioriteiten zal moeten stellen en meer rekening moet houden met sommigen.
Woensdag was mijn topweekdag :) Ik heb een operatie (mastectomie) mogen bijwonen bij een dierenartse die ik ken en waarmee ik goed overeen kom. Het was zotjes en soms luguber maar vooral extreem leerrijk! Details ga ik jullie niet geven, of jullie durven je beestje nooit meer bij een dierenarts binnen te brengen :p.
Dan s'avonds met koen gaan joggen. Mijn record doorbroken 'lopen aan 1 stuk' :)
Dit was mijn verjaardagskadooke, vanaf nu is mijne loopoutfit echt wel compleet hehe.Vandaag (en morgen wrschl ook) de hele dag voortwerken aan mijn literatuurstudie. Kmoet ze echt eens af hebben, liefst nog voor de paasvakantie. Zodat ik mij daar dan niet meer moet mee bezighouden en aan mijn vakken kan beginnen. Nu ff een pauze, want kwas de weg beetje verloren tussen al die artikels. Mijn bureau ziet er weeral schoon uit, sjanche dat ik mijn zure rode matten nog heb om alle leed te verzachten. Ok back to work now
Bubaai xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, ik heb toch uw verhalen gehoord van die dierenartse. Ik ben zelfs nu aan het overwegen om later geen hond te nemen, aangezien het dierenmisbruik zou zijn moest ik hem in de handen van een dierenarts(e) laten :p.

Dat is goed dat ge uw record "lopen aan 1 stuk" hebt verbroken! Je moet af en toe uw grenzen verleggen, anders blijf je altijd maar hetzelfde lopen (dus qua stoptijden en afstanden) en boek je geen vooruitgang. Dus volgende keer gaan we 40min aan 1 stuk lopen! ;)

Ik blijf het toch spijtig vinden dat ze de zweetbandjes niet in het roze hadden :(. Maar zwart is ook altijd stijlvol!

Succes nog met uw literatuurstudie!

Ik ga vlug al mijn data backuppen op mijn externe harde schijf, want mijn moederbord is er volledig aan het onderdoor gaan. Het laatste jaar nog maar weinig geluk gehad met mijn elektronische apparaten :(. Ik heb de vloek van uw zus geërfd denk ik :(.

Tot de volgende!
-xxx-