woensdag 5 maart 2008

Mijn eilandje

Al sinds ik in de 2e bach eens een artikeltje uit onze 'Peerdekop' las van een pas afgestudeerde student die naar Aruba getrokken was voor een jaartje, heb ik altijd de droom gehad om naar mijn eigen eiland te trekken 'someday'. Twas een erg geestig artikeltje waarin hij verslag bracht vanuit Aruba: hij opende zijn praktijk pas om 9 u en stopte om 12 u smiddags. Daarna ging hij de hele namiddag wilde ezels gaan jagen (veel wilde ezels ginder die in reservaten gestopt worden) en tegen 17 u plofte hij in zijne strandzetel met een grote cocktail in de hand en savonds gaf hij nog een duiklesje of 2. Meer hoefde hij per dag niet te doen, want ginder gaat dat daar toch allemaal veel meer opt gemak, geen haast en stress zoals hier in België. Dat artikeltje is dus nooit uit mijn hoofd gegaan en vanals er een zoekertje op de ad valvas hing 'dierenarts gezocht op kreta/spanje/... stond ik al vanzelf te mijmeren.

Nu ik in de 1ste proef geraakt ben (nooit gedacht :p), lijkt die droom alsmaar dichter te komen. Nog 2 jaartjes gemarteld worden :p en dan misschien EINDELIJK EINDELIJK. Ik zou het liefst in een dierenkliniek werken natuurlijk. Zal nog veel moeten leren als ik afgestudeerd ben en in een kliniek werken lijkt me dan ideaal om wat ervaring op te doen (om dan misschien als ik terugkom een praktijk te starten). Kzal hier en daar als eens uitkijken om ev contacten te leggen met mensen daar. En kheb natuurlijk ook het geluk dat Frederic mocht hij kunnen morgen al op de vlieger stapt en meegaat. Hij vindt het echt de max en zegt dak het echt moet doen. Mede daardoor ben ik alsmaar gemotiveerder. Kben nochtans maar een mietje en een vreed ongelooflijk mama's kindje. Kga zo blijten denk ik moest ik vertrekken, vooral van mijn hond en oma zou ik zeer hebben :( :( omdat die al beiden op een leeftijd gekomen zijn dat het wel keer zou kunnen dat ze er niet meer zijn als ik terugkom. Nachtmerrie!!! Maarja dast leven zeker.

Nog zoveel keer slapen :D en ondertussen 'zere voortdoen' (zou papa zeggen)

Kissies

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik hoop dat het waarheid voor je wordt :)

zo, meer moet dat eigenlijk niet zijn als reactie denk ik hé? :)

groet,
Tom

ps: ik krijg ook nooit genoeg van Emilie! Ik kan ze wel laten doen wat ik wil, wanneer ik wil en hoe ik wil want ze bestaat toch niet echt. Ma ik zie ze wel echt graag, want 't is een toffe, en een lieve en ze is zó schattig.

Anoniem zei

Ah, uwe papa en zijn onverstaanbaar dialect ^^. Al denk ik deze keer door te hebben wat het wilt zeggen (h).

Dat zou ik ook nog graag doen, in het buitenland gaan werken (maar wel niet in Nederland, the horror!). Zo onlangs eens mijn cv binnengestuurd bij de ECB, maar verbazingwekkend genoeg had ik niet genoeg diploma's en ervaring om verder in aanmerking te komen :'( ^^.
Maar zo'n tropisch eiland lijkt me nog tof, al zou ik soms wel de drukte wat missen, ik denk dat je daar enorm lui moet van worden. Maar het zou wel een enorme belevenis zijn, de mentaliteit, de mensen, de zwoele vrouwen, de cocktails aaaah yes. Al zou ik nog wel wat moeten vermageren en aan mijn torso werken om me er iedere dag in bloot bovenlijf te vertonen :$.

Anyways, ik ga nog wat neerploffen en morgen een dagje gaan shoppen in Antwerpen en 's avonds gaan eten met een vriendin (juich! Cadeau'tjes krijgen :$).


Maar als ge naar Aruba gaat of omstreken, ik kom u zeker is bezoeken (a).

Anoniem zei

Kwestie blijven we daar ni ,
lekker bruin, uit deze helse,drukke omgeving weg , direct een jaarke werkonderbreking no prob.
Kzal al beginnen kijken wanneer we de vlieger kunnen pakken.

Kga zo blijten :s kwist niet da ze da zo shreefen.

XXXXXXXXXXX

Anoniem zei

En? Goed gedroomd deze nacht? (6)
Mmmwoehahahahahahahahah (6)

:p

Maxie zei

OH :(
gij pestkop, gij tinselaar, gij deugniet, gij sloeber, gij duivel, gij leedvermaak zoekend euh mens!!!

:'( snif...

Anoniem zei

Ik heb er nog aan getwijfeld u vandaag een andere foto toe te sturen, maar heb het maar niet gedaan, als dat niet braaf is! (a)

Maar ge moet er u niet veel bij voorstellen ze.