maandag 31 maart 2008

My head




Hoi Hoi,
Tijd voor nog eens een postje zeker.
Gisteren superavond gehad. Fréderic en ik schuimen namelijk regelmatig eens een biercaféke af en het is zo de gewoonte om vr elkaar een biertje te kiezen.
Zo bestelde ik eens in 'De dulle griet' op de vrijdagsmarkt een Judas voor hem en hij voor mij een Satan. Ook van ne goeien geuze zijn we vree zot.
Nu gisteren zijn we naar café 'De Hopduvel' geweest (link) en twas supergezellig.
Hoe later op de avond hoe plezanter natuurlijk.
Ik heb voor Frederic een Pilaarbijter besteld en hij voor mij een Dulle teve (Mad Bitch). :s Dat bier was 11 graden en aangezien ik tegen bijna niks kan, zat het al snel ferm in mijn hoofd.
Derna nog een Kwak gedronken samen en frederic heeft ook nog een foccacio met mozarella besteld want hij had nog nie eens gegeten. Was lekker!!! (ik proef van alles mee hé aja :p)
Vanmorgen heel laat wakker geworden met een suf gevoel en een lichte hoofdpijn, de zonnestralen deden pijn aan mijn ogen. Ironisch genoeg stond er ook een Houten Kop op de bierkaart, maar die had ik nie eens gekozen.
Planning voor vandaag (ook al is er alweer een halve dag gepasseerd):
- propodeutica grote huisdieren afwerken
- farmaco dringend beginnen (moet nog een boek + een half doen vóór vrijdag aarg want int weekend ga ik nr zee)
- Aanpassingen aanbrengen in de literatuurstudie die ik vandaag verbeterd terug heb gekregen. Hmm toch nog meer werk dan ik dacht hieraan.
- Mijn hondje laten genieten van het zonnetje
- Vanavond nr dat programma van Annemie Struyf 'Ladies First' kijken want tis over ex-presidentsvrouw v/d Filipijnen Imelda Marcos (bezitster van 3000 paar schoenen!) die Annemie zal beladen met kadoos! Ja tis niet moeilijk van zo rijk te zijn als ge jaren lang u volk gepluimd hebt natuurlijk.
- En dan nog Peking Express

Oja heb ook nog paar foto's van mijn nieuwe aanwinsten whieeee :) Maar nu ist finito ze voor april en mei en juni! Tot alst weer solden zijn...

Bronze ballerina's van Clarks. Plus nog een 2de paar sandalen van Clarks maar die zijn niet zo mooi, kheb ze gekocht puur voor het comfort voor een keer :p Om te goed te kunnen stappen als ik op reis ben.

Zomerse Oorringen van Israëlische ontwerpster Ayala Bar.

8 opmerkingen:

Summer Ghost zei

Gij zatte fles! Dronkaard!
Ik drink nooit bier eigenlijk, krijg dan last van de maag en ik voel het ook rap als ik iets alcoholisch drink.

Ah schone clarcks, wel zeer vrouwelijk :p.

kheb vandaag gehoord dat de Ronde van Vlaanderen volgende week in uw buurt passeert, veel succes om nog ergens te geraken dan :).

Moet straks nog een blogje schrijven (Cloink lacht weer met mij :'(), gerief bij elkaar zoeken voor morgen een pc te gaan opkuisen, nieuwe pc onderdelen bestellen, mijn bankverrichtingen doen en eigenlijk gaan lopen (aangezien ik morgen niet thuis ben) en dan douchen.
Shit, druk schema.

Léonie Mizée zei

haha dankje! Ofcourse mag je me linken (shop en weblog ;))
Ik zal jouw weblog ook even in mijn link-lijst plaatsen, hij is leuk!!
Have a nice day x Leonie

Summer Ghost zei

http://tijd.be/artikel/Rechtbank_bevestigt_faillissement_Liefmans_.6652741

Anoniem zei

mm Kwak... doet me terugdenken aan mijn studententijd. Zaten we in ons stamcafeetje (een heel hippe pub :) ) met een Kwak voor ons neus en een portie overheerlijke échte bistro... waar is de tijd :)

Als we eens naar Oostende zouden gaan shoppen, trakteer ik er daar één :)

groet,
Tom

kat_irl zei

Looovely shoes ...

Anoniem zei

Maxie! Bedankt, ik weet al wat ik vrijdag ga doen met hét lief. Judas... my favo!

Maxie zei

@koeni: Eila, ikke geen zatte fles zijn!! :( :) Oei de ronde van vlaanderen. pff weeral diene zever. Maja ik moet toch de andere richting uit om naar merelbeke te rijden hoop ik. en ik moet iets bekennen: ik heb niet meer gelopen sinds ik met jou weest lopen ben HELP :s :s

@ Tom: mmm kwak met bistro, sounds like the perfect combination. Gij zijt toch ook een levensgenieterke zenne

@ confetti: Ja zeker doen, maak er maar een kroegentocht van :p altijd plezant

Summer Ghost zei

Oei, das al wel lang geleden, maar toegegeven, sindsdien is het weer er serieus op verslechterd, dat was zowat de beste avond van de maand maart (ziet ge hoe lief ik ben, ik verzin al excuses voor u :p).
Ik ben al wel gana lopen en de laatste 2 weken zowaar gewonnen tijdens het squashen jeuh! Zondag wel keihard een bal op mijn rug gekregen, maar toegegeven, ik had mijn squashpartner eerst keihard op de heup gesmasht (maja, hij liep ervoor hé!).
Ik moet in vorm zijn voort bal hé ;)