maandag 24 maart 2008

Voskenslaan!

Me, wearing foxylane tanktop
Zaterdagavond met zoeti nr Popallure geweest opt onverwachtse. Papa had 2 VIPtickets van zijne neef gekregen en die waren vr ons whiee. Twas echt superleuk, en de VIPruimte (opt balkon) was ook in orde: gratis drank (kriek!) en sandwichekes :). Nog net een deel van Flip Kowlier kunnen zien als we toekwamen, vond ni zo goe eigenlijk. Daarna Foxylane, ik was heel blij dat die kwamen (wist ik totaal ni!) want ik had ze al eens gezien en vond die toen heel goed. Nu dus ook :p. In een zotte, impulsieve bui een topke gekocht (zie boven) *roll-eyes* hmmm. Ma kheb er nog geen spijt van hih. Tussen de optredens door konnen we gaan relaxen aan een tafeltje in de VIP. Derna wast Vive La Fete. Ook wel leuk.
Tom ben jij nu ook gegaan? Want jij had daar over gepraat dacht ik ???
@koen: de lost-dvdbox is tot 18,50 euro gegaan, nie bijzonder veel vin ik. De tas heb ik aan mijn pa verkocht :p
---> Link foxylane clip 'Shut up bitch': klik

7 opmerkingen:

Summer Ghost zei

Als uw pa eens VIP tickets heeft voor de Anderlecht, ge kent mijn nummer hé ;) :p.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit had gehoord van Foxylane :$ en precies een zeer vrouwvriendelijk groep ^^. Al vond ik indertijd "Smack my bitch up" van the prodigy beregoed, mede door de videoclip eigenlijk.
Ze klinken wel niet slecht, en nog een toffe t-shirt. Hopelijk was het niet te duur, want op zo'n concerten vragen ze meestal belachelijk veel.

Oh, € 18,5 toch meer dan ik had gedacht, gezien de overvloed op e-bay. Ja, uw pa kan die aktetas nog goed gebruiken en in feite is het nog wel een mooie, hij zal er alleen zelf een business kaartjes houder moeten bijkopen :). Dikke merci voor het te verkopen! Ge moogt de opbrengst voor uzelf houden en indien ge dat niet wilt zullen we een verdeelsleutel afspreken ;).

Allé, ik ga me nog eens verder uit de naad werken voor de brusselse rotaract club.

Anoniem zei

nee, ben er uiteindelijk niet geraakt. De plannen waren er wel, maar door interne spanningen in de vriendengroep hebben we besloten om gewoon iets te gaan drinken op het gemak.

Eerlijk gezegd, kben er niet 100% gerust in. Mijne beste maat en zijn vriendin zijn hoogstwaarschijnlijk uit elkaar (lees: "ik ben voor 95% vrijgezel"). Probleem is wel dat dat meisje ook de beste vriendin is van een ander meisje uit onze groep. Ken jet? Niet dat ik vrees dat heel ons groepje uit elkaar zal vliegen, ma het gaat ongetwijfeld zijn gevolgen hebben, dat kan niet anders hé. Ik hoop gewoon dat iedereen min of meer zijn verstand gebruikt. Kheb al zo'n dingen zien ontploffen van heel dichtbij, en het is gewoon niet te begrijpen dat sommige mensen die vroeger 3 handen op één buik waren nu niet eens meer kunnen verdragen dat ze in eenzelfde ruimte zitten. En in de fond sta ik daar eigenlijk helemaal buiten, maar dat smijt ook wel heel de verhoudingen bij mij overhoop hé. Opletten wat je zegt tegen wie... pfff.

Dus nee, een festivalletje was zaterdag niet meteen aan de orde. Twas een drink, niet in mineur, maar ook niet in grandeur :)

groet,
Tom

ps: leuk t-shirt :) Logo doet me heel klein beetje denken aan een moderne versie van het Wolff-logo van de grasmachines (als je da kent :p)

Summer Ghost zei

Ik heb u vermeld in mijn nieuwste blog ^^. Zo dat ge weet aan wat ge u kunt verwachten volgende keer ik eens tot bij u kom :p.

Trouwens, hoe heb jij dat gewoon, zo de titel van uw blog met die tekening voor uw naam? bij mij staan mijn tekening onder mijn tekst/naam en vind dat eigenlijk storend.

Anoniem zei

dj set van foxylane hier te downloaden

http://users.skynet.be/inventor/Foxylane%20live%20@%2010%20Days%20Off%20-%20Ghent%20(Belgium)%2016-07-07.zip

u liefke

Maxie zei

@summerghost:
hihi you wish, you stiekem mariah- carey-loverrrr
Over je prentjesprobleem meer op je blog

@zoeti: merci!!!!! kga sebiet keer kijken

Maxie zei

@tom:
ist dit logo? http://www.cvanos.com/images/WolfGartenLogo.jpg

eej ja tlijkt erop

idd, ni leuk als vriendengroepje uit elkaar valt! Heb er vroeger ook al last van gehad; echt superlastig als je er buitenstaat al die intriges en je weet ni welke kant te kiezen want tzijn allemaal u vrienden

Shit ben ier weer mijnen eigen blog serieus aant volspammen :p

Anoniem zei

ja dat ist. Trekt er toch iets minder op dan ik dacht lol. ergens een heel moderne versie ervan dan ;)

Enja, kzal zien wat er gebeurt hé. Veel kan ik nie doen. B. heeft verteld dat T. het heeft uitgemaakt met haar en dat ze ook geen vrienden wil blijven met hem. dusja, kmoet er niet echt een tekeningetje bij maken zeker? En onbewust word je toch min of meer gedwongen om een kant te kiezen hé. 't is vrij rottig ja, das waar... Khad toch een ietwat leukere verjaardag en vrije dag gewenst eerlijk gezegd.

Maarja :) Oh, daarnet even de DVD's gecheckt, en de originele Italian Job lijkt mij al veel meer te bevallen dan de nieuwe. De openingsscène van een Lamborghini Miura die ergens een bergpas oprijdt is fenomenaal... Eén van de mooiste auto's ooit gemaakt overigens. Van stijl en mooie lijnen gesproken :) En de nacht van de wansmaak bevat weer heel erg veel brol (hetgeen ik er al van gezien heb toch). Niet te doen :)

groet,
Tom