zaterdag 22 maart 2008

Rainy



Leather jacket: Zara
Flower dress: Ebay
Tights: Essentiel Antwerp
Scarf: mom's
Boots: Marc by MJ
Camera: Panasonic DMC-FZ30
Umbrella (not in picture): H&M
Gisteren nog vlug even in dat vieze weer naar de H&M gerend. Had een kleedje opt oog, maar ze hebben het nog niet binnen aaarg!! Nu mijn zus de opdracht gegeven om om de week eens te gaan kijken (aja ze zit toch op kot in gent) hiih. Dan erna kwam ik helemaal uitgeregend bij Frederic aan, ben ik dicht bij tvuurke gaan staan en voor de rest van de avond niet meer uit de zetel gekomen :D.
Mijne papa was op tv!!!!
Maar kheb et gemist :( :( damn é , te laat gezien op mijne gsm. Twas op man bijt hond en ondertussen nu ik weer thuis ben al kunnen bekijke op video ze. Ja twas wel leuk :)
en idd Koen, zijn haar stond weer vree wild! Maja tpast bij hem, tis een halvewilde
Tis al de 2 de keer jong in man bijt hond! eerst mijne mama en nu mijne papa. De mensen noemen hun al een 'bv-koppel' hehe.
Vandemorgen Dizzy (kat van Frederic) naar Valerie gevoerd en helpen opereren/steriliseren. Jadadde, sjans dat Dizzy in een kooi zat om te verdoven of kzou geen ogen meer gehad hebben denk ik :p
Ze moest haar baarmoeder er opt onverwachtse ook uit, echt een abnormale baarmoeder.
En ik heb de huid mogen hechten juij!! Was wel sukkelen int begin, ocharm dizzy, ze zal verschieten van die lijn op hare buik :).
Ok, nu nog ietkse verder werken.
En een theetje...
DADAAAAAAAAA

7 opmerkingen:

Summer Ghost zei

Ah is dat niet dat jurkje dat ik voor u bij "Tettie" ben gaan halen? Ja, dat was nog een schone madam, dat weet ik nog.

Ik heb uwe pa ook maar toevallig gezien, want ik had net mijn pc verlaten, ging naar de living en ineens zag ik uw pa :). Ik tegen mijn "m'oh, diene ken ik! Wel een speciaal man ze" :p. Zij stomverbaasd héhé.

Ik ga nog een flyer ontwerpen voor de rotaract van Brussel, dju, moeilijker dan ik dacht. Respect voor uw zus!

En dan nog eens rondzien voor een nieuwe gsm en mijn pc problemen.

Amuse toi!

Maxie zei

Ja dat is dat kleedje van Tettie,
En kant echt niet af dat gij haar gezicht gezien hebt en ik nie, ik moet et met haar t*tten stellen. Ze zit nog altijd op Ebay oor, 1 v/d beste verkoopsters.

Wacht toch gewoon op den IPOD zouk zeggen

Summer Ghost zei

Ik herinner ze mij niet meer 100% maar ik vond het wel een knappe, denk dat ze zo rond de 30 was, ofwel eind de 20. Schoon madam in iedere geval, haar broek stond nog open (haar rits) dat weet ik ook nog :) ze was net wakker om 14u in de namiddag :). En ze vond het schattig dat ik dat voor u kwam ophalen, she loved me <3.
Hoe zit het met uw e-bay verkopen? geraakt het verkocht? (ja ik heb het geld dringend nodig met al mijn elektronica problemen hé :p niet waar ze).

Bah de iPhone, knap ontwerp, maar ik moet hem niet hebben. Staan teveel functies op dat ik niet zou gebruiken, of functies die ik te duur vind om te gebruiken (I mean, ik kom rond met een herlaadkaart van €15 gedurende zo'n 4 maand). Plus, aangezien koppelverkoop verboden is bij wet gaat Apple in belgië niet werken met een vaste operator (in tegenstelling tot het buitenland waar je "goedkoop het toestel kan krijgen, maar wel 2 jaar vastzit aan een abonnement), waardoor de prijs van een iPhone hier véél hoger zal liggen dan de €300 in het buitenland.
Probleem is dat ik niet kan kiezen hé in zo'n zaken dju toch ,ik heb echt geen karakter.

En stiekem hoop ik dat ik mijn pc toch grotendeels ga moeten vernieuwen :$ omdat ik dan die fantastische shooter kan spelen :$ de trailer gezien? geweldig hé!

Maxie zei

Welke trailer? shooter?

Summer Ghost zei

Wel ja, die Youtube clip dat ik had gepost, dat is van een FPS Een First Person Shooter. Simpel gezegd, vanuit uw eigen gezichtsveld speelt ge een personage en schiet ge zoveel andere mensen aan flarden.
I think it's more a guy kinda thing ;)

Maxie zei

I think too ;)

Sally Jane Vintage zei

Hi! Thanks for checking out my blog. Yours looks great too. I love your outfit here. That jacket is to die for!