vrijdag 28 maart 2008

[wijvenweek] kinnekes

Kinderen
Vorig wijvenweekonderwerp (huishouden) heb ik overgeslaan omdat dit nog geen toepassing op mij heeft en ik ook moeilijk over een huishouden kan meepraten.
Ook het onderwerp kindjes is nog niet echt aan de orde voor mij.
Toch komt mijn moederinstinct regelmatig aan de oppervlakte :p
Ik ben altijd al zot geweest van kindjes (zie mijn talrijke babysitjobkes int verleden)
Nuja, vroeger hadden meisjes op 22 jarige leeftijd al een hele kroost :).
Zie naar mijn grootmoeder (langs papa's kant). Ik denk dat ze 16 was toen ze haar eerste op de wereld zette. Er zijn er nog 7 gevolgd waaronder 2 miskramen.
Tegenwoordig gaat carrière voor.
Zo ook bij mij.
Er is zelfs nog geen sprake van carrière. Eerst dat diploma nog.
Dat vooral begint serieus te pieken.
Na 17 jaar in het school te zitten (kleuterschool nt meegeteld), begint het toch tegen te steken.
Mijn vriend staat bijvoorbeeld al een mijl verder met zijn leven.
Dat vreet soms.
Maar toch heb ik geen haast.
Genieten zolang het nog kan is de boodschap :)
Ik ben van plan om eerst nog beetje te reizen, de wereld te zien. Want met zo kleine koters...wordt reizen helemaal anders.
En veel te werken en veel sparen natuurlijk.
Misschien een eigendom zien te bemachtigen.
DAN pas zullen de kindjes komen, niet vroeger.
Eigenlijk...ik zit dat hier allemaal te plannen.
Maar het leven kan nog zoveel wendingen geven.
Zeker op mijn leeftijd.
Wie weet waar en met wie en hoe ik nog terechtkom.
Maar ik wil zeker en vast kinderen!
Mijn richtleeftijd is 29-35 jaar.
Oja en ik wil het liefst een jongetje en een meisje :)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Soooo true!

Anoniem zei

Zo dat weet ik dan ook weer :p

Maxie zei

ge wist da toch al kikie