woensdag 19 maart 2008

Tea Time <3

Gisteren mn zalig 'vrij' dagje gehad. Beetje gewerkt, maar opt gemak. Mijn oma kunnen overtuigen van eens mee te gaan naar zee met de rolstoel. Mijn vriendje die savonds kwam. En mijne dagelijkse tea time natuurlijk! Kben zo verliefd op ons Oosterse Yogi-tassen, zo lekker groot en met een gouden randje, een genot om uit te drinken. Meestal (maar niet gister) neem ik de yogi-theezakjes met de befaamde 'spreuken' die aan het zakje hangen. Mijn laatste was:

'Inspiring others towards happiness brings you happiness'

Heb er eens over nagedacht terwijl ik mijn cakeje opat en ben tot het besluit gekomen: heel juist dadde! Iedereen gellukkig, ikke gelukkig. Feit. xxx

Den peem die mijne cake wou afpakken, den droefaard.

Tis zo'n kadeeke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tenzij andere die u dierbaar zijn gelukkiger zijn zonder u natuurlijk (u).
ik weet het, zeer negatief gezegd, maar alst u overkomt ist een kleine ramp, maar staalharde ontkenning en wegvluchten in andere zaken for the win zekers.

Ah den James, de snoodaard! Den broekenbijter! :o). Maar tis zo nen brave jong.

Ben aan het overwegen een eigen blog aan te maken op blogspot, zal er me dit paasweekend eens in verdiepen.

Anoniem zei

vrij??? Midden de week? :p

pfff, en ik maar overuren doen deze week. En morgen cursus tot 17u30 in Gent, dus tegen dak dan weer thuis ben... Ik snak naar mijn verlengd weekend zie. Eerste vrij dagje sedert 1 januari :o . En ik snak naar een theetje... voor bij een stukje verjaardagstaart :D En dan maandag vrijaf... heerlijk :)

groet,
Tom

Maxie zei

@ koen, ja maak ook een blogspot!!!

Anoniem zei

Eerst mijn moederbord laten vervangen en dan maak ik er eentje aan!

Maar dan moet ge het ook wel komen volspammen zoals ik doe bij uw blog hé :p.

Dju, die nieuwe van Goldfrapp is echt wel wondermooi.